#114463: "slipstream: car could use weather condition for slipstream in other sector"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 -
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I hope this links works.
boardgamearena.com/10/heat?table=474250801&replayFrom=135 • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Slipstream rule in combination with weather effect:
yellow car started turn in sector where weather condition applies but ended after the corner in the next sector (where boost doesn't cost heat).
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v121
Rapporthistorikk
After his movement he used slipstream (in the NEW sector) and was able to drive 4 fields instead of 2 fields.
Im sure where the car ends defines about how much fields he can slipstream.
It is no big deal for me, but if im right, then the rules are not used right in the implementation and thats important enough to mention it.
You are absolutely right. First i was not able to see what cards the car was playing.
After you info i reviewed the game and finally was able to see what cards he was playing. And there i found it. Thank you and good that i was wrong with my feeling. :)
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
