#119999: "After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers "
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
boardgamearena.com/3/gosux?table=496151072
#27~#34
Also, there are almost no card effect targets in the list of records.
For example, XI 'an's copy target • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
boardgamearena.com/3/gosux?table=496151072
#27~#34
Also, there are almost no card effect targets in the list of records.
For example, XI 'an's copy target • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
boardgamearena.com/3/gosux?table=496151072
#27~#34
Also, there are almost no card effect targets in the list of records.
For example, XI 'an's copy target • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
boardgamearena.com/3/gosux?table=496151072
#27~#34
Also, there are almost no card effect targets in the list of records.
For example, XI 'an's copy target -
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
boardgamearena.com/3/gosux?table=496151072
#27~#34
Also, there are almost no card effect targets in the list of records.
For example, XI 'an's copy target • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
boardgamearena.com/3/gosux?table=496151072
#27~#34
Also, there are almost no card effect targets in the list of records.
For example, XI 'an's copy target • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
After the arrow marks the red ring, the red ring still triggers
FAQ
15.
Arrows of Justice
When we name a card, is it indeed forbidden to play all copies of a card with the same name? Both from the hand and from the secret shift? Yes, provided that you choose the name of a card from your hand. Tip: If you choose The Red Ring and since the effect of Arrows of Justice lasts until the end of your next turn, then during your next turn, your opponent will not be able to discard The Red Ring to cancel the capture or destruction of one of their cards. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v123
Rapporthistorikk
boardgamearena.com/3/gosux?table=496151072
#27~#34
Also, there are almost no card effect targets in the list of records.
For example, XI 'an's copy target
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
