#123585: "Chieftain 2: after cancelling move, the cost reduction is no longer applied"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Move 36-41
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Move 36-41
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Move 36-41
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Move 36-41
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Move 36-41
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Move 36-41
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I played three cards in a row with chieftain 2, and the cost of the second card was reduced correctly. After doing so, I clicked "cancel last moves", because I reconsidered and wanted to keep the third card. This brought me back to the point after playing the first card, because the first card I played revealed a new resource -- all correct so far. However, when I wanted to play a second card again, the cost reduction was no longer applied.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
