#123866: "Game allowed the last dice to be played on flaps, despite the compulsory axis not containing a die."
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Yes, Move 21.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Yes, Move 21.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Yes, Move 21.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Yes, Move 21.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Axis is a compulsory spot for each turn. The last dice was able to be placed on flaps, while there was still an empty space on the axis at the end of the turn.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v124
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
