#132545: "Battlebeast Bulltopdog not always triggering"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Detaljert beskrivelse
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
At move 76, I attack with Conquest Myo-oh Nirvana. I raid, killing two creatures from Rammer Golem triggers. Then, crush occurs and 4 cards are milled, including multiple creatures. However, despite having a Battlebeast Bulltopdog in play, I'm not prompted to put a core on a creature. This issue appears to be caused by some combination of the raid and the Rammer Golem triggers. (Note: I attack twice with Conquest Myo-oh Nirvana in the turn - the issue occurs with the first attack, the second attack triggered Battlebeast correctly.)
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Attack is declared at move 76
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.