#136060: "freeing animal with "Flock Animal" ability is marking whole enclosure as freed"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I don't see a move number but it happened today at 13:53, does that help?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I had a Malayan Tapir in a Size-2 enclosure, and using its "Flock Animal 2" ability, added a Llama to the same enclosure. Later, I released the Llama, and the whole enclosure was marked as freed, although the Malayan Tapir is still in the enclosure. I still have the animal card of the tapir, the bug is only that the enclose was marked as freed when it shouldn't have.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v128
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
