#1370: "can't take the top card of a one card pile"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
I select a white citizen and hover over the white I pile (with only one card) and nothing happens, can't select the pile.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I select a white citizen and hover over the white I pile (with only one card) and nothing happens, can't select the pile.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
I select a white citizen and hover over the white I pile (with only one card) and nothing happens, can't select the pile.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
I select a white citizen and hover over the white I pile (with only one card) and nothing happens, can't select the pile.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
nothing happens, the cursor remains a pointer and i can't take the card because i can't select the pile
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
I select a white citizen and hover over the white I pile (with only one card) and nothing happens, can't select the pile.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I select a white citizen and hover over the white I pile (with only one card) and nothing happens, can't select the pile.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
the white I pile has one top card (revealed) only (plus the town crier beneath it). I could not take it with a white citizen. The rules says, when there is only one card left in a pile, revealed or not, you must (and should) take it. The cursor remains that of a pointer and no grabbing hand appears when i hover over the white I pile, though the grabbing hand appears when I hover over other piles that have more than one card.
• Hvilken nettleser bruker du?
Internet Explorer v10
Rapporthistorikk
Move #177
There is a level 1 white face-up card which the last one (town crier underneath) in that deck. Players aren't allowed to draw it with their white citizen as they should.
The last white card can't be taken.
It's long time this issue invalidates the game, please do fix it!
boardgamearena.com/9/tournay?table=165596646
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
