#142614: "Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
106 107
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
106 107
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
106 107
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
106 107
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
106 107
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
106 107
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Dans Altered, une réaction (qu'il s'agisse d'un effet type "When X happens — " ou d'un effet de main/réserve/entrée en jeu) se résout après qu'on aie fini de résoudre les effets qui l'ont déclenchée.
Parfois un sort (ex mechanical training) déclenche mon Unique 5134 "Lorsqu'un Robot rejoint vos Expéditions — Si vous contrôlez un jeton : Vous pouvez renvoyer une carte de votre Réserve dans votre main."
Sur BGA, l'effet de l'unique se résout avant que le sort n'arrive en Réserve (je ne peux donc pas le cibler pour le reprendre en main).
Je précise bien que le problème n'est pas dans l'implémentation de cette Unique, mais dans l'ordre dans lequel sont résolues les réactions.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v129
Rapporthistorikk
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent pendant le sort au lieu d'après le sort"
changed to
"Les réactions suite à un sort ou son effet se résolvent in le sort au lieu d'après le sort - Timing"
imgur.com/a/wIGwESh
Mon roi grenouille est sensé me permettre de remonter l'entrainement méchanique, qui doit aller en réserve au moment de la création de la phalène de nilam (ou du ruche). L'entrainement méchanique reste dans les limbes malheureusement.
Sans unique, avec Afanas, Nilam, et n'importe quel sort avec cooldown.
À la résolution du sort, l'interface demande où on veut mettre le boost d'Afanas, nous forçant à le perdre si on n'a pas de personnage, puis met le sort en réserve et l'incline, permettant de sortir une phalène grâce au Nilam.
Normalement, les deux effets (boost et phalène) devraient être dans les limbes en même temps, et la phalène devrait donc pouvoir recevoir le boost d'Afanas.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
