#143824: "Not defeating a creature on your turn doens't force you to discard a card from your army."
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
It happened on my third turn or the sixth turn in total.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
As per the multiplayer rules of the game a player has to discard a card from their hand (if able) if they didn't defeat a creature on their turn. When I did that I didn't have to discard a card even though I had one.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
