#144787: "Impossible de reculer mon dé -- Impossible to move my die back despite having a sufficient number of"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... -
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
N'ayant pas pu faire cette action au coup 509 vous ne pouvez donc pas la voir....
-------------- EN
Not having been able to do this action at move 509 you cannot therefore see it.... • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Le jeu refuse que je recule mon dé malgré mon nombre de bière suffisant pour faire l'action ciblée (1 bière). J'ai une carte "bière spécial qui précise que je ne dois pas ternir compte des autres dés.
----------------------- EN
The game refuses to allow me to roll back my die despite my sufficient number of beers to perform the targeted action (1 beer). I have a "special beer" card which specifies that I must not take into account the other dice. "Move one of your dice back 1 spot, pay the beer cost and use the action shown. You do not count blocked spots (either other dice or blockades). You cannot choose a die in the stop area or move into the stop area with this action." • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v130
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
