#147515: "Incorrect result of pushing animals"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
The bug is visible at moves 7 and 8 of the replay.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
When my opponent pushed downwards from E2 with a Rhino towards me Elephant in E3, both animals ended up being in E3.
The following move I pushed my Elephant in C5 from behind and instead of having two Elephants in C4 and C5, my opponent's Rhino moved from E3 to C4 and both of my Elephants were placed in C5.
We decided to abandon the game. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
