#148165: "Mole Not Working Properly."
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
I didn't take the action.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
I didn't take the action.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
I didn't take the action.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
I didn't take the action.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I put a Mole into the opponenets garden. On a future turn when I landed on the toolbox on the score board I was given the option to move the mole in their garden. I should not have the ability to move a mole once in the opponents garden. They should have the ability to move it to my garden if they land on the toolbox on the score board.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
Rapporthistorikk
(available in next update)
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
