Alle rapporter
aquatica_displayed rapporter
#148520: "I think the Grabber have a bug"
notabug: Dette er ikke en feil
1
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Regler: en regel i spillet har ikke blitt respektert
Detaljert beskrivelse
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
The Grabber allows to conquer two times. But it doesn't gain any tridents and player need prepare their turn.
This time I conquest the first location as usual and second location... well it seems like grabber give me 2 tridents somehow.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
before 216 turn
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
Rapporthistorikk
IvTuzovsky • Feilen har ikke blitt reprodusert av utviklerne enda:
Dec 7 th 2024 9:53 •
MGoulet • Dette er ikke en feil:
Dec 7 th 2024 17:06 • It’s not a bug, the power you use in the first conquer effect apply for the second conquer
KingEngine1 • Dette er ikke en feil:
Feb 2 nd 2025 23:17 • I'm like 99.9% sure there is no carry over for the Grabber (based on my discussions with multiple people on bgg and the designer over the years). Pretty sure this would be a bug indeed.
MGoulet • Dette er ikke en feil:
Feb 3 rd 2025 0:21 • Yeah I made the correction already. The grabber should reset power correctly already
Legg til noe i denne rapporten
Legg til her noe som synes relevant for å reprodusere denne feilen eller forstå forslaget ditt:
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.