#148712: "Movement between bridges still incorrect"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
yes, at the end of round one of the referenced game (and over before then, too, just can't remember when)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
yes, at the end of round one of the referenced game (and over before then, too, just can't remember when)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
yes, at the end of round one of the referenced game (and over before then, too, just can't remember when)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
yes, at the end of round one of the referenced game (and over before then, too, just can't remember when)
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
yes, at the end of round one of the referenced game (and over before then, too, just can't remember when)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
yes, at the end of round one of the referenced game (and over before then, too, just can't remember when)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Moving your Capulli Mexica token from bridge to bridge should cost *only* one action point. Currently, however, every bridge crossed adds one action point to the cost of moving.
As the rules state, other bridges or even other Capullin markers standing on bridges funny block movement—consider the water to flow under the bridge—however, a Capulli still cannot end movement to a bridge occupied by another Capulli. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
