#155003: "Moonlight Jellyfish unique count as 2 sacrifices on Amarok"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Yes, 19
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Yes, 19
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Yes, 19
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Yes, 19
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Yes, 19
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Yes, 19
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
When Jellyfish is played on Amarok and Maw is in play. You can choose to use Amarok's sacrifice effect OR the jellyfish's. Once you've chosen one effect, the second can no longer be used. Once one of the effects has been chosen, the second can no longer be performed, as the card is no longer on the field. However, Maw receives 4 boosts when it should only receive 2.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
