#155428: "My Unique was not able to use it's ability during Tiebreaker"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
see above
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
see above
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
see above
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
see above
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
see above
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
see above
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
see above
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
My Dong Da Shen Unique could not use the ability to pay 1 mana whenever a card goes from my Deck or Hand to reserve when it was Overtime. I resupplied twice, once from my own effect and once from my opponent's, and neither time prompted it. I was able to use it during the regular gameplay fine.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
