Alle rapporter
twinkletwinkle_displayed rapporter
#156799: "Black Hole does not negate planet for majority scoring"
fixed: Feilen har blitt fikset
4
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Regler: en regel i spillet har ikke blitt respektert
Detaljert beskrivelse
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
The rule is "Planets next to Black Holes do not count towards having the most", but a planet in our game did count towards a tied most.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
(End game scoring)
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
feb. 7 th 2025 6:12 •
CaptainEvan • Feilen har ikke blitt reprodusert av utviklerne enda:
feb. 11 th 2025 17:06 •
feb. 13 th 2025 18:11 • 628732846
when my friend, Genesyx have 2 planet beside black hole , he still get "the most' planet 8VP
when my friend, Genesyx have 2 planet beside black hole , he still get "the most' planet 8VP
Legg til noe i denne rapporten
Legg til her noe som synes relevant for å reprodusere denne feilen eller forstå forslaget ditt:
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.