#156942: "Blue #2 Scissors did not place the scissors token"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Detaljert beskrivelse
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
I was looking through someone else's game and noticed that they played a blue #2 with scissors and the scissors token was not placed on the card.
A few turns later they play another scissors card in the top row (two actually) and the scissors token does come out in that case as expected.
I am new to the game, but I thought that taking the scissors is mandatory, per the rules and first checking with another player who has played this game before on here.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Move 10, FMChurch's board shows the 2 blue scissors card played, but no scissors token:
boardgamearena.com/archive/replay/250205-1210/?table=626615809&player=93657490&comments=93239080;&goto=10#
imgur.com/a/P9N004J • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v131
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.