#157096: "Creature with multiplicating dice didn't update its strength after forced reroll"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Yes, move 97
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Yes, move 97
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Yes, move 97
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Yes, move 97
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Yes, move 97
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Yes, move 97
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Unless I'm missing something, my opponent lost the fight with 15 vs a creature whose strength is the multiplication of 2 D6 while said creature had a 1 and 4 (but it shows 24 strength). What seemingly happened is: the creature initially rolled 6x4 (24) but was forced to reroll the 6 by the purple item, it did and it became a 1. However the creature's strength didn't update accordingly (to 4) and my opponent lost the fight (because of the 24 strength).
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
