#160307: "Bathhouse should work with 1 tile in bag"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
145
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
145
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
145
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
145
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
145
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
145
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
While placing my tiles during round 8/18, my Bathhouse is showing a red exclamation. Is this because I have only 1 tile in my bag (not 2)?
If so, the only BGG rules thread I've found on this topic is this one, which quotes an official FAQ that says I should be allowed to draw the 1 tile with my bathhouse:
boardgamegeek.com/thread/1257303/only-two-tiles-in-bag-when-using-the-bathhouse
Is there a ruling somewhere that says otherwise? (Or is the exclamation for some other reason?) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v132
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
