#160723: "2 Solitary and 1 Varan did not take away action"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Detaljert beskrivelse
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
At the beginning of the Turn ( Move 75)
I flipped a solitary card and preformed 1 action ( Move 77)
Later I revealed 1 VARAN
Then my opponent revealed the OWL solitary card (Move 88)
I now have 2 solitary + 1 varan and have made 1 action.
My turn should be over.
However, I was able to make 1 more action
Move 90, I extinguished fire.
Rules say that after 1 varan + 2 solitary + 1 action my turn should be over.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Move 88 , Turn starts on Move 75
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v133
Rapporthistorikk
The bug is fixed, it was a mistake related to the Sanki cards count that ended up not having controls on the solitary/gregarious visible symbols.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.