#161412: "I moved my ship and it charged me a provision to displace a weaker ship"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. -
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
I could not undo this, so I just passed for my second move :(.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I played the card. This was at turn @23.
On the first move it charged me a provision to displace a weaker ship. I had moved onto the space that gives two 1 strength warriors, but apparently, they were not taken into account. I did not notice that until I tried to make my second move. • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I played upgrade card #35. "Make 2 separate movements of 1 step each. You end your movement in both spots, so you can even trigger 2 locations with this card. You don't have to pay provisions for this. The usual displacement rules (pp. 8-9) apply here.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
Did F5 solve the problem? no
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
