#163684: ""let the French fight", blocks also British Indian units"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Should be, will record. if I see the card drawn again, but should be easy repeatable
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
When the French player draws the Indian Action "let the French fight", also the British confederated units cannot be used that turn. I don`t think, this is correct. At least this is not mentioned in the rules.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v134
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
