#164527: "Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two."
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Nothing that I know of.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Nothing that I know of.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Nothing that I know of.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Nothing that I know of.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
Nothing. The card wasn't highlighted and the card on my hand neither.
It kind of sucks to lose karma because of this - I went over the time limit trying to figure this out :(
Would be great if you could fix that! • Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Nothing that I know of.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Nothing that I know of.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Could not play Dracaena from Reserve even though I had two mana and it cost two. I also had another card on hand that cost two, and I couldn't play that neither.
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla Firefox 137.0 (aarch64)
Rapporthistorikk
Screengrab: imgur.com/a/bvqDVAT
Happened only once.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
