#165816: "Reaction victoire avec objet magique"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Oui, visible à la toute fin, lors du contrôle de victoire
• Hvilken nettleser bruker du?
opera
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Lorsque des joueurs passent, ils prennent un nouvel objet magique. Or celui ci est censé être posé face caché tant que le nouveau tour n'a pas débuté. L'objet magique nouvellement pioché ne peut être utilisé qu'au tour suivant.
Le problème survient quand un joueur passe son tour et récupère l'objet magique appelé "illusion". Le joueur n'est pas censé pouvoir réagir au contrôle de victoire avec ce nouvel objet. Sur les règles l'objet pioché doit être retourné face caché comme dit précédemment.
Du coup ça permet au joueur de réagir au contrôle de victoire grâce à certaine carte du jeu alors que c'est objet magique nouvellement pioché n'est pas censé être utilisable à ce moment la!!! • Hvilken nettleser bruker du?
opera
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
