#169670: "Able to place a worker despite not being able to take the action."
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Detaljert beskrivelse
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
I used a card to take a second action and placed a worker on Carve without realizing I did not have any space to put a worker on my map. The bumped worker was strength 4, so control switched to the player who got to place their hibernating bee. When it came back to me, I was only able to pass but it's a violation of the rules to place a worker and not perform an action.
I should not have been allowed to play a worker on Carve with no place to put the tile. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Yes. See screenshot.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v136
Rapporthistorikk
cdn.discordapp.com/attachments/1147545580420214854/1373807844448665721/Screenshot_20250518-194134.png?ex=682bc1c2&is=682a7042&hm=94b108654a680ee98a2b16abeb3f66ece8888127c65d8a49d544e92dc9f20fae&
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.