#172208: "I think that the Western Link should count as a (consecutive) link but it did not."
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Detaljert beskrivelse
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
The word "link" is in the name "Western Link" so it seems reasonable to me to count it as one but in game boardgamearena.com/14/railwaysoftheworld?table=676189424, black had 10 consecutive links + the Western one for a total of 11 in a row but was only given credit for 10. It didn't change the game outcome but allowed green (me) to get 4 more points than I think I should have had.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Just skip to the end to look at the final situation.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v137
Rapporthistorikk
Seems the rules lawyers are on your side for this.
I will add this to the link counter on the next release.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.

