#173092: "2 hands during the turn increase verdant in a single plant"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
It was my last move, after collecting the last card
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
It was my last move, after collecting the last card
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
It was my last move, after collecting the last card
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
It was my last move, after collecting the last card
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
It was my last move, after collecting the last card
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
It was my last move, after collecting the last card
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
In the summary, it says that using 2 hands during your turn adds a verdant to all plants. I used it in my finisher but I could only add it to one plant.
• Hvilken nettleser bruker du?
Edge
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
