#25830: "Got "the card is not in your hand" error message when doing things that should have been allowed"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? -
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
"That card is not in your hand"
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
I had recalled my discards (I clicked all of them, and they all displayed in my hand again) on the previous turn, and tried to do several plays and got "the card is not in your hand" error>
I reloaded, and after the reload it displayed only 2 cards in my hand, the rest in the discard.
So I think maybe it didn't register that those cards mere moved to my hand, and thought they were still in my discard? • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Attack a colony
Attack a planet
Colonize a planet
Use Political Science to get a tech (it acted like it worked, but the tech didn't move to my empire) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v85
Rapporthistorikk
Trying to play Political Science as the only card in my discard through Political Party.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
