#32439: "Cartwright didn't kick in even though no other official were used during the player's turm"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
215. Player Tony Vegas. His turn : 213 to 215
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
The player did not get the 6th carriage at the end of his turn. Tee road has 4 towns and no other official were used during the player's turm
• Hvilken nettleser bruker du?
Mozilla v5
Rapporthistorikk
"Note: when collecting carriage cards, the number of city cards in the route is important, not the number of houses the player is allowed to place as a result of the route."
BUG confirmed!!!
The carriages are assigned according to the number of Town cards in the closed road. The placement of the houses does not matter and a new carriage can be attributed without any placement of houses.
The cartwright allows the player to receive the carriage of 6 towns when the road includes only 4 cards.
I agree that volker78 close it a little bit too quick. But I do not share the angry tone of your last post.
Volker78, could you please investigate further ? Thanks.
I don’t put a lot of emphasis on spot errors, even when they’re surprising. But if reports are closed almost as soon as written, there is really a problem of method.
How did the Cartwright works?
Seems that the bug isnt fixed.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
