#44760: "Cannot buy a card with the UES Scott to place on any sector 7-12"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Turn X -- Charge UES Scott 4406-C.
Turn Y -- Purchase sector-10 colony.
Turn Z -- Attempt to use UES Scott 4406-C charge too purchase a sector-10 card to place in a sector 7-12 (but not 10, which had a colony already) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Turn X -- Charge UES Scott 4406-C.
Turn Y -- Purchase sector-10 colony.
Turn Z -- Attempt to use UES Scott 4406-C charge too purchase a sector-10 card to place in a sector 7-12 (but not 10, which had a colony already) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Turn X -- Charge UES Scott 4406-C.
Turn Y -- Purchase sector-10 colony.
Turn Z -- Attempt to use UES Scott 4406-C charge too purchase a sector-10 card to place in a sector 7-12 (but not 10, which had a colony already) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Turn X -- Charge UES Scott 4406-C.
Turn Y -- Purchase sector-10 colony.
Turn Z -- Attempt to use UES Scott 4406-C charge too purchase a sector-10 card to place in a sector 7-12 (but not 10, which had a colony already) -
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
The card I wanted to purchase was not available for purchase (not highlighted). No error. Just the regular behavior as if I wasn't using UES Scott 4406-C.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Turn X -- Charge UES Scott 4406-C.
Turn Y -- Purchase sector-10 colony.
Turn Z -- Attempt to use UES Scott 4406-C charge too purchase a sector-10 card to place in a sector 7-12 (but not 10, which had a colony already) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Turn X -- Charge UES Scott 4406-C.
Turn Y -- Purchase sector-10 colony.
Turn Z -- Attempt to use UES Scott 4406-C charge too purchase a sector-10 card to place in a sector 7-12 (but not 10, which had a colony already) • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
I wanted to buy a 10 card while having a 10-colony card, the game didn't let me. This would be normal behavior. However, I was using the UES Scott, that lets you "Spend 1 charge to buy up to 1 card and place it in any 7-12 sector".
I wanted to purchase a sector-10 card to put in a different sector (since my sector 10 had a colony card), but the game didn't let me.
My interpretation of the rules is that this should be possible. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v91
Rapporthistorikk
I lost because the game prevented me to buy colony 8 and place it elsewhere (in 8 I already had a colony)
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
