#47030: "Multiples retours"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
-
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
-
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
-
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
-
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
-
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
-
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
• Les créatures avec l'Aura (les flèches vers la droite et la gauche) ne possèdent pas elles-mêmes la capacité spéciale. Exemple : le Shaman ne possède pas la capacité spéciale Rage mais il octroie la capacité Rage aux deux éventuelles créatures adjacentes. Pareil pour la Machine et le Vortex.
• Les créatures adjacentes a la créature Vortex devraient bénéficier de la capacité spéciale Sprint. Hors, ce n'est pas le cas actuellement quand la créature est positionné a droite du Vortex.
• Au cours d'une partie, j'ai pu cibler la créature Machine avec la carte incantation Boom! alors que je ne devrais pas pouvoir le faire étant donné que la créature Machine possède la capacité spéciale Indestructible qui l'immunise aux dégâts et effets des cartes incantation.
• La carte incantation Boom! a infligé 12 dégâts au lieu de 1, je n'ai pas compris la raison.
• Une attaque qui devrait infligé 2 dégâts au joueur, lui a infligé 5 dégâts a la place, ce qui a mis fin a la partie précipitamment. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v92
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
