#59222: "Mammoth herd rule - food before resources"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N -
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Generally during any "X sends a people figure to tame a mammoth" you can see that player can choose from either food or resources to pay for taming.
According to rules - you should apply feeding rules, which are- you pay with the food first, and if you have none, you can pay with resource.
In current version - you can pay with wood instead of food
Sincerely,
N • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
You are only allowed to move people figures from
this resource production area and you immediately
have to pay 1 food for each people figure you
place on the bonus tile. You may -as it is the case
for feeding - substitute 1 food with 1 resource.
Page 3
cdn.boardgamearena.net/data/rules/stoneage/StoneAge_Mammutherde_EN.pdf • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v98
Rapporthistorikk
In screenshot you can see that I could have paid with other resource instead of food.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
