#65828: "Attacking again impossible after a successful Armor unit Close Assault on an enemy in Wire"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Visible sur les coups : #219, #220, #221
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Hello,
The following text from the official Memoir 44 FAQ is not respected :
"Q. May an Armor unit after a successful Close Assault on an enemy in Wire perform an Armor Overrun by Taking Ground and attacking again?
A. Yes. An Armor unit that makes a successful Close Assault on an enemy unit on a Wire hex may Armor Overrun and battle. The Wire is removed. If the Overrun is successful, the Armor may not Take Ground because Wire states that units may not move further that turn, which includes Taking Ground."
Le texte suivant de la FAQ officielle de Mémoire 44 n'est pas respecté :
"Q. Une unité de blindés peut-elle effectuer une Percée de blindés après avoir éliminé en combat rapproché une unité ennemie se trouvant dans des barbelés ?
R. Dans ce cas, l'unité blindée peut effectuer une Prise de terrain et une Percée de blindés (c'est-à-dire combattre de nouveau) mais elle ne pourra pas se déplacer une nouvelle fois, même si la Percée de blindés élimine une unité ennemie en combat rapproché, à cause des barbelés (retirez néanmoins les barbelés du plateau de jeu)."
Thank you,
Frédéric
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v102
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
