#6779: "He have no card but flies to the planet !"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v56
Rapporthistorikk
used card won't abandon immediately, it can be used the second time!
You can fly to an adjacent planet without using a card, it's in the rules and in the turn reference at the bottom of the page. So no bug here, since in move 10 El Raton flies to an adjacent planet. Note the different wording: you can *fly* without using a card, but only to an adjacent planet (including from the first to the last, see explanation in the turn reference in "how to play" section), or you can *jump* to any planet, but you have to use a card for this.
As for the other bug you mention:
- please don't mix different bugs in the same bug report. We must be able to close the bug report if it has been solved or if it's not a bug, and when players vote to confirm a bug, we need to know which bug they confirm.
- I'm not sure I understand, do you mean that when you used a card to make an action, it was not discarded, and you could use it for your second action? Which turn did this happen? I didn't see anything like that in the 20 first moves of this game.
I'll close this bug report, if the 2nd bug you mention is not related to the first and is really a bug, please open another bug report with the number of the table and the number of the move.
Regards
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
