#71712: "misère non aignalée"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Rien, vu qu'on ne me propose rien :)
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Le jeu de tarot avait été sélectionné comme tel : Goulash, misère + poignées
Sur le coup #182 (40% d'avancement du jeu), vous pourrez constater que le joueur Sangrale (moi) ne possède aucune tête dans son jeu et donc a bien une misère de tête. Le jeu ne me propose pas de le signaler et donc de perdre 40 points au détriment des autres joueurs qui ne perdent pas 10 points.
Le classement final s'en trouve changé et l'attribution des points ELO aussi mais ça, ce n'est pas le plus important.
Vous avez un bug sur cette table, j'ai été très étonné de ne pas pouvoir le signaler, je pensais que je n'avais pas coché l'option (qui devrait être obligatoire vu que c'est une règle de base) mais en revoyant la partie, j'ai bien demandé misères + poignées et sur l'écran, je ne possède aucune tête ... est-ce que l'excuse est considérée comme une tête ? j'en doute vu que c'est un atout .. donc, à vous de vérifier.
Merci à vous par avance. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v105
Rapporthistorikk
Merci pour ce rapport détaillé. Dans cette implémentation, une misère d'Honneurs correspond à ni tête, ni bout, donc effectivement vous ne pouviez pas déclarer.
D'autres versions du Tarot donnent des règles différentes dont celle que vous avez décrite ici (misère de Tête = pas de tête uniquement), mais, étant donné que les misères ne font plus partie des règles FFT, il a fallu trancher.
Je précise également le cas échéant (je ne suis pas allé voir si c'était le cas ici) qu'aucune misère ne peut être déclarée lors d'une manche Goulash.
Belles parties !
Wood
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
