#73965: "Prestemur n'a pas pu voler la carte de mon adversaire piochée avec Ragfield"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
L'interface m'indique ce message :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler
Après plusieurs tentatives, j'ai été obligé de choisir l'autre option, ne pas voler la carte.
Ce qui d'ailleurs entraine ma défaite. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Voler la carte de mon adversaire en activant Prestemur l'évadé
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Activer Prestemur pour voler la carte de mon adversaire, qui venait de poser Ragfield
Mon adversaire pose le serviteur de ragfield au tour 209.
Il pioche et garde sa carte, en l'occurrence l'amulette de terre.
J'ai Prestemur l'évadé dans mes cartes posées :
tilo83 peut activer Prestemur l'évadé pour obtenir la dernière carte piochée.
L'interface me propose de voler sa carte, mais un message d'erreur indique :
La carte n'est pas dans la main de votre adversaire, donc vous ne pouvez pas la voler.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v106
Rapporthistorikk
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
