#75731: "Acid attack with clown costume"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
second to the last turn of the game
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
second to the last turn of the game
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
second to the last turn of the game
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
second to the last turn of the game
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
second to the last turn of the game
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
second to the last turn of the game
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
Acid-attack adds a punch to your roll. I had all but the claw, acid attack should have added to this roll
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v107
Rapporthistorikk
boardgamearena.com/bug?id=57635 and
boardgamearena.com/bug?id=53082
A player using Clown will resolve the dice twice: once when the dice show all six possible faces, and then again after resetting the dice to the player's choice. The issue is, other cards like Acid Attack and Witch, do they act on the first resolution or the second?
My view is, other cards should generally act after the second resolution. In other words, I think that if you've got five of the faces but not claw, Acid Attack should not help you to activate Clown. And I also think that Witch shouldn't be able to be used to frustrate Clown (i.e. another player shouldn't be able to use Witch after the first resolution, only after the second resolution).
Note that this is a big difference between Clown and Complete Destruction. With Clown there are two resolutions of the dice; with Complete Destruction only one.
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
