#81353: "Tail Sweep Permits Changing Berserk Die"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
Yes, move #158.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Yes, move #158.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
Yes, move #158.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
Yes, move #158.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
Yes, move #158.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
-
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
Yes, move #158.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
The "Tail Sweep" evolution card states "Once per turn, you can change one of the dice you rolled to 1 or 2." This should have no interaction with the Berserk die, as that die does not have a 1 or 2 on any of its faces. However, I was able to use "Tail Sweep" to change the Berserk die from SKULL to double ENERGY. It appeared that I would have also been able to change it to single ENERGY as well.
• Hvilken nettleser bruker du?
Opera GX LVL4 (core: 94.0.4606.101)
Rapporthistorikk
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
