#9101: "Possible to upgrade newly placed or upgraded buildings"
Hva handler denne rapporten om?
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Hva har skjedd, eller hva gjelder det? Vennligst velg
Vennligst sjekk om det allerede er en rapport om samme emne
Hvis ja, vennligst STEM på denne rapporten. Rapporter med flest stemmer er gitt PRIORITET!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Detaljert beskrivelse
-
• Vennligst kopier/lim inn feilmeldingen du ser på skjermen, om mulig.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Vennligst forklar hva du ønsket å gjøre, samt hva du faktisk gjorde og hva som skjedde
The hotseat replay shows it.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
The hotseat replay shows it.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Hva ble vist på skjermen når du ble blokkert (Tom skjerm? Del av spillgrensesnittet? Feilmelding?)
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Hvilken del av reglene ble ikke respektert av BGA-tilpasningen
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Er regelbruddet tydelig i spilloggen? Hvis ja, Hvilket trekknummer?
The hotseat replay shows it.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Hva var spillhandlingen du ønsket å gjøre?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Hva prøvde du å gjøre for å trigge denne spillhandlingen?
The hotseat replay shows it.
-
• Hva skjer når du prøver å gjøre dette (feilmelding, meldingsstatus for meldingsfelt, ...)?
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• På hvilket tidspunkt i spillet oppsto problemet (hva var den daværende spillinstruksjonen)?
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Hva skjer når du forsøker å gjøre en spillhandling (feilmelding, spillstatusfeltmelding, ...)?
The hotseat replay shows it.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Vennligst beskriv visningsproblemet. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Vennligst kopier / lim inn teksten som vises på engelsk i stedet for språket ditt. Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. -
• Er denne teksten tilgjengelig i translation system? Hvis ja, har den blitt oversatt i mer enn 24 timer?
The hotseat replay shows it.
• Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
-
• Vennligst forklar ditt forslag nøyaktig og konsistent slik at det er så enkelt som mulig å forstå hva du mener.
boardgamegeek.com/article/1140895#1140895
Q: 3. Is it allowed do upgrade building which built in the same turn? (I build buidling valued 1 with my first Adventurer, then I upgrade it with my second Adventurer)?
A: No, It isn't allowed but you can built directly a Castle, You earn only one Ecu in the age of might and 2 Ecus in the age of faith. • Hvilken nettleser bruker du?
Google Chrome v63
Rapporthistorikk
Legg til noe i denne rapporten
- En annen bord ID / flytt ID
- Løste F5 problemet?
- Oppstod problemet gjentatte ganger? Hver gang? Tilfeldig?
- Hvis du har et skjermbilde av denne feilen (alltid lurt) kan du bruke Imgur.com for å laste det opp og kopiere inn lenken til bildet her.
